Saturday, May 2, 2009

Parfums

Veel vrouwen hebben een favoriete geur voor de zomer en een andere favoriete geur voor de winter. Ik ook.

Mijn favoriete zomerparfum is Pure White Linen Light Breeze van Estée Lauder

"Vibrant and fresh. Wet Citrus notes of luscious Bergamot, Orange Zest and White Grapefruit combine with Darjeeling Tea, colorful florals and sheer woods" (zo zegt Estee Lauder er zelf over). Een heerlijk fris bloemig-fruitig geurtje!


Mijn favoriete parfum in de winter is Gucci by Gucci

"De kopnoten zijn guave en peer, de hartnoot is de Tiaré-bloem uit Tahiti. Tenslotte merken we ook nog accenten op van muskus en honing" (beschrijving van Drogisterijnet). Een beetje sensuele, kruidige geur, maar goed overdag draagbaar!

Dan heb ik natuurlijk ook nog andere parfums waarmee ik afwissel en ik draag mijn "winterparfum" ook wel eens in de zomer, tijdens een avondje uit bijvoorbeeld.

Wat zijn jullie favoriete parfums? Ik ben benieuwd, laat een reactie achter. Thanks!

O ja, jullie hebben misschien wel gemerkt dat ik niet elke dag een artikel post, maar ik probeer wel minimaal één keer per drie dagen te posten, so stay in touch ;-)!

1 comment:

  1. Mijn favorite Parfums zijn:

    Christina Aguilera By Night
    Replay you fragrance
    XX BY MEXX Nice

    -XX-

    ReplyDelete