Friday, April 24, 2009

Coastal Scents bestelling binnen!


Vandaag werd er een pakketje voor me bezorgd, van Coastal Scents! Vorige week woensdag had ik daar een bestelling geplaatst:
- Brush Guard Variety Pack (komt nog een apart artikel over)
- Gel liner Indigo Blue
- 2 sifter jars
- empty magnetic palette
- 4 hot pots
Bovenaan zie je hoe het eruit zag nadat ik de doos had opengemaakt.


In het paarse zakje zaten de 4 hotpots (3x oogschaduw en 1 roze blush) en de gel liner. Ik heb er ook nog een oogschaduw sample gratis bijgekregen, wel onhandig, losse poeder in een zakje...



Maar wat is en nu zo leuk aan die Hot Pots? Je kunt dan zelf een pallet samenstellen met je favoriete kleuren oogschaduw en blush. Superhandig om mee te nemen op reis/in je tas! Zo heb je altijd je favoriete kleuren bij de hand en in het pallet zit ook een spiegeltje en een applicator:


Ik heb een pallet voor 4 Hot Pots, maar er is ook een pallet verkrijgbaar voor 12 Hot Pots. De lege vakjes in het pallet zijn magnetisch waardoor je de Hot Pots er zo inlegt en ze daarna ook op hun plaats blijven. Zo ziet het er dan uit:

De kleuren zijn ook erg gepigmenteerd. Binnenkort zal ik eens swatches ervan plaatsen. Ik heb trouwens gekozen voor satin/shimmer oogschaduwkleuren, maar je hebt ook matte kleuren.

O ja, bezoek zeker snel de site van Coastal Scents want tot en met zondag krijg je 15 % korting op de gehele website! En ze hebben ook net nieuwe lipglossjes...!

3 comments:

  1. oeh wat gaaaf! hoeveel waren de verzendkosten?
    xx

    ReplyDelete
  2. Ja, 't is echt leuk! De verzendkosten waren $ 7,60 met USPS First Class Mail International. En thanks voor je reactie. Je bent de allereerste op mijn site, haha!

    ReplyDelete
  3. haha, oké bedankt voor je antwoord
    mooie kleurtjes en ik ben zeker benieuwd naar de brush guard!

    ReplyDelete